معاون اموربازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی از آغاز پرداخت مرحله دوم تسهیلات سیل زدگان خراسان شمالی تا ۱۰ روز آینده خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی روحانی معاون اموربازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات مرحله اول به پایان رسیده است، گفت: در مرحله اول سهمیه استان هزار و ۵۰۰ سهمیه بود که از این تعداد هزار و ۲۰۰ نفر تسهیلات را دریافت کردند و مابقی نیز به دنبال کار‌های ضمانت و پرونده‌های بانکی هستند.

روحانی با بیان اینکه تمام سهمیه استان شش هزار و ۴۵۰ سهمیه بوده است، افزود: باقی تسهیلات نیز در مرحله دوم پرداخت می‌شود و در حال حاضر ابلاغی به استان نیامده است و در نتیجه پیش بینی می‌شود تا ۱۰ روز آینده مرحله دوم پرداخت تسهیلات نیز آغاز شود.

معاون اموربازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: از تسهیلات مرحله اول که پرداخت شد ۱۰۰ سهمیه به مناطق شهری اختصاص پیدا کرد و هزار و ۴۰۰ سهمیه به روستایی‌ها اختصاص یافت.

او با تاکید بر اینکه در پرداخت تسهیلات اولویت اصلی روستا‌ها است، گفت: از شش هزار و ۴۵۰ سهمیه استان، ۴۴۵ سهمیه شهری و بقیه سهمیه‌ها روستایی است.

انتهای پیام/ ر

آغاز پرداخت مرحله دوم تسهیلات سیل زدگان تا ۱۰ روز آینده

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.