سرمربی ایتالیایی استقلال در اردوی پیش فصل این تیم به نوعی با سیاست عمل کرد تا نقطه ضعف آبی‌ها را برطرف کند.

سیاست استراماچونی به سبک ایتالیایی !به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده اند و برخی کارشناسان معتقدند با این تغییرات استقلال در فصل آتی بازی های اول فصل را از دست خواهد داد و تیم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

آندره‌آ استراماچونی به این موضوع واقف است که باید این نفرات را هر چه سریعتر به هماهنگی کامل برساند و در این راه بازی های تدارکاتی زیادی را برای تیمش در نظر گرفته است.

استقلال در اردوی پیش فصل خود تاکنون هفت بازی تدارکاتی را در نظر گرفته بود و در این بازی‌ها موفق شد ۶ پیروزی بدست بیاورد و صرف نظر از اینکه تیم‌های روبروی استقلال قدرت لازم را داشتند یا خیر باید گفت این بازی‌ها در هر سطحی انجام شود منجر به هماهنگی کامل تیم خواهد شد و این سیاست مرد ایتالیایی استقلال می‌تواند ضعف نقل و انتقالاتی آبی‌ها در بحث تغییرات زیاد را جبران کند و از همان ابتدا تیم با هماهنگی کامل در رقابت‌های لیگ حضور یابد.

استقلال در بازی‌های دوستانه موفق شد ۲۶ گل به ثمر برساند و ۴ بار دروازه این تیم توسط حریفان باز شد و این موضوع نشان از روحیه تهاجمی تیم استراماچونی دارد و دفاع قدرتمند تیم استقلال نیز حاصل تفکرات ایتالیایی سرمربی این تیم است.


بیشتر بخوانید:

دروازه بان دوم استقلال مشخص شد

نمایندگان باشگاه استقلال در مراسم قرعه کشی لیگ برتر مشخص شدند

بازگشت ۲ اخراجی به تمرینات استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
امیداوارم موفق بشه
آخرین اخبار