رییس شرکت نفت رفسنجان اشاره به اینکه قبل از راه‌اندازی جایگاه‌های غیر CNG از لحاظ کمی و کیفی استانداردسازی کامل صورت می‌گیرد،گفت: هر ماه کارشناسان بدون استثنا از تمام جایگاه‌ها بازدید می‌کنند و جایگاه سوخت مایع غیراستاندارد نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، موسوی؛ رئیس شرکت نفت رفسنجان در جلسه استاندارد بر استانداردسازی مجاری CNG تأکید کرد و گفت: مجاری عرضه دو بخش مایع و CNG هستند که آن‌چه واجب و مهم است استانداردسازی جایگاه‌های CNG است که جزء کانون‌های خطر هستند.

او افزود: اگر استانداردسازی این جایگاه‌ها جدی گرفته نشود خطرات جانی به دنبال دارد اگر هنگام سوخت‌گیری نازل به درستی روی تلمبه قرار نگیرد نازل از جا کنده شده و با فشاری که هست ممکن است شخص درجا کشته شود.

رئیس شرکت نفت شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه اگر جایگاه سوخت CNG به دلیل تخلف تعطیل شود نگرانی نداریم، چون سوخت جایگزین هست، بیان داشت: خوشبختانه تولید بنزین در کشور از مصرف آن بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه قبل از راه‌اندازی جایگاه‌های غیر CNG از لحاظ کمی و کیفی استانداردسازی کامل صورت می‌گیرد، تصریح کرد: هر ماه کارشناسان بدون استثنا از تمام جایگاه‌ها بازدید می‌کنند و جایگاه سوخت مایع غیراستاندارد نداریم.
انتهای پیام/ی

جایگاه‌های CNG جزء کانون‌های خطرناک

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.