با کمک دانشگاه‌های گناباد شعبه‌ای از پارک علمی دیجیتال راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  شعبه‌ای از پارک علمی دیجیتال درگناباد راه اندازی شدمحمد جواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای اداری گناباد گفت: شعبه‌ای از پارک علمی دیجیتال را با کمک دانشگاه‌های این شهر در گناباد راه اندازی می کنیم و شبکه ملی اطلاعات در آینده باید در حوزه فرهنگ سازی در حوزه آی. تی اقدامات جدی صورت دهند.

او تصریح کرد: مایکرو روش قدیمی بوده و در کشور آرام آرام جمع می‌شود و از فیبرنوری استفاده خواهد شد و در این کار نیروی تعدیل نخواهد شد، بلکه آموزش‌های جدید به آن‌ها داده می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  جاده تربت حیدریه و گناباد باید مورد توجه قرار گیرد و سایت‌هایی که این مسیر را پوشش می‌دهند تا مهرماه به نسل‌های سه و چهار ارتقاء خواهد یافت.
 
آذری جهرمی  افزود: چهار سایت ارتباطات در شهرستان تا شهریورماه در گناباد راه‌اندازی خواهد شد که رضایت مردمی را به دنبال خواهد داشت و قول می‌دهم در مرکز استان، مشکلات را پیگیری می‌کنم.

او تصریح کرد: در بازدید از قنات گناباد این درس را گرفتم که اگر رودخانه خشک شود در ۲۵۰۰ سال قبل مردم راهکاری پیدا می‌کنند و اگر رهبران دنیا این را درک کنند متوجه می‌شوند رودخانه را خشک کنند،  مردم راهکار دیگری پیدا خواهند کرد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:  تمبر ملی قنات جهانی قصبه طراحی و چاپ خواهد شد تا کمک زیادی به معرفی آن کند و میزان گردشگری را در این شهرستان رونق بیشتری دهد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

تمبر ملی قنات جهانی قصبه طراحی و چاپ خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.