شاهین موسوی گفت: تیم ملی بوکس برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هیچ بازی تدارکاتی جهت آماده سازی بیشتر نداشته است.

شاهین موسوی ملی پوش تیم ملی بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پرونده کسب سهمیه المپیک برای بوکس هنوز بسته نشده است، اما تیمی که بخواهد در بوکس سهمیه کسب کند باید در رقابت های بیشتری شرکت کند، چرا که رشته ما رنکینگی نیست. باید با بهترین های بوکس رقابت کنیم تا بتوانیم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنیم. فدراسیون به تعدادی از تیم ها درخواست بازی تدارکاتی داده بود که آن ها به خاطر حضور در بازی های اروپایی در خواست ما را رد کردند. رقبای ما هر روز مسابقه می دهند اما ما فقط تمرین می کنیم.

او درباره کسب مدال در رقابت های قهرمانی جهان گفت: نمی توانم به حتم بگویم که مدال کسب می کنیم، اما ما برای مدال می جنگیم.  مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دی ماه برگزار می شود و ما هیچ مسابقه تدارکاتی نداشتیم. به مسابقات قهرمانی جهان خوش بین هستم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم. حضور در قهرمانی جهان هم برای کسب تجربه و هم به خاطر جنگیدن برای مدال است.

او در ادامه اظهار کرد: استکی یکی از بهترین مربیان بوکس است که از تجربه بالایی برخوردار است و امیدوارم بتواند بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی جهان کسب کند.  تمرینات تیم ملی تمام شده است و پس از یک استراحت کوتاه مدت اردوهای تیم ملی بوکس آغاز خواهد شد. این دوره از تمرینات بسیار پر فشار بود اما با کیفیت بالایی برگزار شد. مرحله جدید اردوهای تیم ملی از شنبه آغاز می شود.

موسوی درباره پرداخت کردن حقوق به ملی پوشان بوکس گفت:  حقوق ما اول هر ماه پرداخت می شود اما مبلغ آن را نمی گویم. مبلغ حقوق هایی که پرداخت می شود به گونه ای است که ملی پوشان  را دلگرم می کند. پرداخت حقوق ها براساس سابقه ملی پوشان است.

ملی پوش بوکس در پایان عنوان کرد: از مسئولان به خاطر رسیدگی به شرایط بوکس تشکر می کنم و امیدوارم اردوهای تدارکاتی برای رشته ما بیشتر شود تا تنه ما به بزرگان بوکس بخورد تا از آن ها عقب نیافتیم. 


بیشتر بخوانید: 

استکی: از حضور ملی پوش بوکس در ژاپن مطلع هستیم

صدور حکم جلب دادرسی رئیس فدراسیون بوکس صحت ندارد

هویت دوست: ثوری برای بوکس کارآمد نیست


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی بوکس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار