پارسال بیش از ۵۰ هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری بهرمند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال بیش از ۵۰ هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت در استان بهرمند شدند.

او افزود: در حوزه آموزش به لحاظ جذب فراگیر، جهاد دانشگاهی استان رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

رضایی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در چهار حوزه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اشتغال فعالیت می‌کند ادامه داد: حوزه آموزشی شامل سه سطح عالی، علمی، کاربردی و کوتاه مدت است که در استان دو سطح علمی، کاربردی و کوتاه مدت وجود دارد.

او با تأکید بر اینکه در چهارمحال و بختیاری پنج مرکز آموزش کوتاه‌مدت در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، فارسان و بروجن وجود دارد و مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت در شهرستان لردگان نیز به زودی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: در سال ۹۷ آموزش‌های کوتاه‌مدت در این استان نسبت به گذشته رشد داشت.

رضایی اضافه کرد: بیش از ۳۸ تفاهم‌نامه و قرارداد در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت با نهادها و دستگاه‌ها منعقد شده است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۵۶ طرح پژوهشی در چهارمحال و بختیاری با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌ها انجام گرفته است گفت: به واسطه بانک خون بند ناف رویان که در بیمارستان شهرکرد مستقر است به ۳ هزار نفر از زنان باردار مشاوره داده شده و ۳۵۰ نمونه نیز برای فریز به تهران ارسال شده است.

رضایی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های آینده جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی یک مرکز پزشکی سلامت در استان است افزود: منابع جهاد دانشگاهی استان محدود است، اما پتانسیل‌های زیادی همچون مرکز رویان را در اختیار دارد، برای انجام این کار سعی شده از ظرفیت خیران استفاده شود.

انتهای پیام/ز

پارسال ۳۵۰ نمونه گیری خون بند ناف در بیمارستان شهرکرد انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار