استاندار اردبیل از سرمایه گذاری ۱۵۰۰میلیارد تومان سرمایه گذار خارجی با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران گفت: زمینه برای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در استان اردبیل فراهم شده است و آمادگی هر گونه حمایت و تضمین برای سرمایه گذاران از سوی وزارت صمت و دولت محلی اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه یک سرمایه گذار خارجی حدود سه هفته است وارد استان شده افزود: طبق اعلام این سرمایه گذار در بخش صنعت حدود یک میلیارد دلار صادرات در سال تولید خواهند داشت.

استاندار اردبیل گفت: میزان اشتغال این واحد صنعتی ۲ هزار نفر تحصیل کرده دانشگاهی اعلام شده و در آینده نزدیک توافق نامه نهایی بین استانداری اردبیل و این شرکت سرمایه گذار منعقد می‌شود.

بهنام جو اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول مساعد برای حمایت از این سرمایه گذار جهت ایجاد زیرساخت‌های اساسی را اعلام کرد.

او افزود: به طور قطع دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برای هرگونه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در اردبیل فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران دارای اهلیت پهن می‌کنند.

انتهای پیام/ح

زمینه برای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در اردبیل فراهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.