نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای شهرداری همدان، قهاوند، مریانج و جورقان با پیگیری‌های صورت گرفته تبدیل وضعیت می‌شوند

تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری همدان، قهاوند، مریانج و جورقانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده نزدیک تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در کشور اجرایی خواهد شد گفت: نیروهای شهرداری همدان، قهاوند، مریانج و جورقان با پیگیری‌های صورت گرفته تبدیل وضعیت می‌شوند.

او با بیان اینکه جلسه‌ای با حضور شهرداران و شورای شهر قهاوند، جورقان، مریانج  و شهرستان فامنین و معاون عمرانی وزارت کشور در راستای تعیین و تلکیف قیر برگزار شد اظهار کرد: دستورات لازم برای تامین قیر این مناطق با توجه به سردسیر بودن استان در اولویت قرار گرفت.

خجسته با اشاره به اینکه بودجه خوبی برای شهرداری‌های این مناطق جذب شد افزود: شهرداری این مناطق مظلوم بوده و باید مورد توجه قرار بگیرند تا توانایی احقاق حق مردم را داشته باشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه این مناطق باید به ماشین‌آلات مورد نیاز خود تجهیز شوند تصریح کرد: در آینده نزدیک تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری در کشور عملی و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ا

 نیروهای شهرداری همدان، قهاوند، مریانج و جورقان با پیگیری‌های صورت گرفته تبدیل وضعیت می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.