رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک از دستگیری یک موبایل قاپ سابقه دار و کشف گوشی و موتورسیکلت سرقتی از او خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابراهیم شریفی رئیس کلانتری ۱۷۰ کهریزک گفت: ساعت ۱۴:۱۰ روز گذشته بود که ماموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره سرقت گوشی قاپی در این محدوده قرار گرفتند و سریعا با اقدامات پلیسی خود موفق به شناسایی سارق سابقه داری شدند که از مدت‌ها پیش در این محدوده سرقت‌های خود را با همدستش آغاز کرده بود.

وی ادامه داد: پس از تایید شاکی درباره اینکه متهم سابقه دار سرقت را از او انجام داده است هماهنگی‌های قضائی برای ورود به مخفیگاه او صورت گرفت و خیلی سریع ماموران با حضور در محله زندگی او موفق به شناسایی اش شدند که در همان لحظات سوار بر موتورسیکلت خود شده بود و قصد فرار از دست ماموران عملیات کلانتری را داشت.

وی افزود: در عملیاتی ضربتی و قبل از هر گونه اقدام از سوی متهم، پلیس موفق به دستگیری او شد که در کیف کوله پشتی اش تعداد ۱۵ گوشی سرقتی در همان لحظه کشف شد و در ادامه در منزل اش نیز یک دستگاه موتورسیکلت که متهم شماره تنه آن را ساییده بود به همراه قطعات موتورسیکلت‌های دیگری کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: متهم به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازجویی قرار گرفت که به ۳۰ فقره سرقت از نوع موبایل قاپی اعتراف کرد و عنوان داشت قصد داشتم با از بین بردن شماره تنه موتورسیکلت آن را به فروش برسانم که قبل از این اقدام توسط پلیس دستگیر شدم.

وی تصریح کرد: متهم محدوده سرقت‌های خود را مربوط به محله‌های کهریزک و شهرری اعلام کرد که شکات می‌توانند برای شناسایی سارق به کلانتری مراجعه کنند؛ در انتها متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
این عکس الان مربوط به این پونزده گوشی هست؟اینها رو که همه رو بفروشه باهاش خروس قندی هم نمیشه خرید
آخرین اخبار