باحضور فرماندار و جمعی از مسئولان چمن جدید ورزشگاه شهرداری بندرماهشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی مراسمی و با حضور  محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر، شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان از چمن جدید ورزشگاه شهید ابراهیم احمدپور  (شهرداری بندرماهشهر) رونمایی شد.

این چمن به مدت یک سال تعطیل بود که با پیگیری‌های غلامحسین قنواتی رئیس امور ورزش شهرداری بندرماهشهر و تلاش پیمانکار جدید این چمن در اسرع وقت ترمیم و جهت استفاده تیم‌های مختلف ورزشی مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین فرماندار بندر ماهشهر دیروز گفت: در ۲ سال گذشته با پیگیری‌های شما مدیران ادارات شهرستان خوشبختانه در انجام وشروع پروژه‌های عمرانی در سطح استان در راس بوده ایم و انشاالله امسال نیز در هفته دولت چنین خواهد بود که در کنار آن رشد وتوسعه شهرستان را شاهد خواهیم بود.

او افزود: امسال پروژه‌های مهم وعظیمی در سطح شهرستان خواهیم داشت که برخی ازآن‌ها همچون انتقال آب شرب به روستای گرگر حائز اهمیت است چرا که بعداز سالیان طولانی اهالی این روستا دارای آب شرب خواهند شد.

بیرانوند بیان داشت: پارک بزرگ بندرماهشهر را نیز یکی ازبزرگترین پروژه‌های شهرستان است که باهمت شورا وشهرداری بندرماهشهر در حال انجام است و به نوبه خود در سطح کشور کم نظیر است و امسال شاهد افتتاح فرهنگسرای دکترقیصری بعد از ۱۰ سال خواهیم بود.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: در هفته دولت افتتاح ۸۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر نیز در شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

چمن جدید ورزشگاه شهرداری بندرماهشهر افتتاح شد

برچسب ها: شهرداری ، انتقال آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.