دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در گذشته که باید به تیم ملی دعوت می‌شدم که این اتفاق رخ نداد و حالا هم به حضور در جمع ملی پوشان فکر نمی‌کنم.

وحید شیخ ویسی دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص آمادگی بدنی اش برای حضور درون دروازه خودروسازان، دعوت به تیم ملی فوتبال، به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر، حضور بانوان در  استادیوم‌های ورزشی و ... توضیحاتی ارائه کرد.

در تمرینات گروهی پیکان آماده نشان دادی، کادر فنی هم به توانایی شما به عنوان گل اول تیم ایمان دارد، نظر شما چیست؟

سال گذشته سال پر نوسانی بود و روی روند تیم تاثیرگذار است، امیدوارم در فصل پیش رو نوسان لیگ هجدهم را جبران  و مسیر پیشرفت را طی کنیم. البته نظر کادر فنی قابل احترام است و امیدوارم در کنار آن‌ها به موفقیت برسیم.

 چه چیزی باعث شد که با تیم پیکان قرارداد خود را تمدید کنید؟

وقتی فصل تمام شد من مانند سایر بازیکنان  فوتبال مورد آنالیز کادر فنی تیم‌های دیگر قرار گرفتم و  با پیشنهاداتی مواجه شدم، اما وقتی از باشگاه پیکان تماس گرفته شد، به گفته خودشان اولین بازیکنانی بودم که برای تمدید قرارداد با من تماس گرفته شد و من نیز در نهایت تمدید کردم.

به هر حال پیکان تیمی بود که لیگ هجدهم در آن بازی می‌زدم و با کادر فنی آشنایی داشتم، بنابراین قرارداد خود را تمدید کردم که به نظرم تصمیم خوبی بود و از این جهت رضایت دارم. پیکان تیمی است که آرامش دارد، بدون حاشیه است و از لحاظ مالی برای بازیکن  روند منظمی  و  ثابتی دارد.  

به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر فوتبال به نظر شما به ضرر تیم‌ها شد یا به نفع آن ها؟

به تعویق افتادن برگزاری مسابقات لیگ تیم شرایط همه بازیکنان را سخت کرده است. اکثر تیم‌ها ۲ یا سه هفته زودتر بدنسازی کرده اند و در اوایل مسابقات ممکن است به بازیکنان فشار وارد شود و  روی کیفیت بازی تاثیر بگذارد. اما از طرفی به تعویق افتادن مسابقات لیگ ممکن است در اواخر فصل، با همین بدنسازی‌های زودرس تاثیر مثبت بگذارد و به تیم‌ها از نظر بدنی کمک کند.  

به حضور در تیم ملی فوتبال فکر می‌کنید؟

حقیقتا نه فکر نمی‌کنم.  وقتی که باید توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت می‌شدم، این اتقاق رخ نداد و حالا که سنم کمی بالاتر رفته فکر می‌کنم گلر‌های جوان‌تر توسط ویلموتس به تیم ملی دعوت خواهند شد.  

با توجه به تمام جوانب، حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی را  چطور ارزیابی می‌کنید؟

بانوان همیشه قابل احترام هستند و حضورشان در استادیوم‌های ورزشی برای همه خوشایند است. اینکه بانوان داور رقابت‌های لیگ نونهالان در بخش آقایان را قضاوت کردند اتفاق خوبی بود. از نظر من اگر بانوان در استادیوم‌ها حضور پیدا کنند احترام‌ها خیلی بیشتر خواهد شد و در ادامه به ارتقای فرهنگ هواداری کمک خواهد کرد. حضور بانوان روی سکو‌ها باعث می‌شود فرهنگ بدی از جمله خشونت، سنگ پراکنی‌ها و ... برچیده شود.


بیشتر بخوانید:

خودروسازان به دنبال برگزاری دیداری تدارکاتی در اردوی بروجرد

می‌خواهیم با پیکان جز ۳ تیم بالای جدول لیگ برتر باشیم/ بزرگترین آرزوی من پوشیدن پیراهن تیم ملی است

حضور ۳ بازیکن کلیدی فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد


انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درخصوص مسائل مختلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار