در پی آشوب‌ها در هنگ‌کنگ، خدمات حمل‌ونقل در این منطقه خودمختار مختل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه «چنل نیوز آسیا»، در پی آشوب‌ها در هنگ کنگ که خدمات حمل و نقل را در این منطقه خودمختار مختل کرده است، بیش از دویست پرواز امروز دوشنبه لغو شدند.

این پایگاه همچنین به نقل از رویترز گزارش داد صد‌ها نفر در پی لغو این پروازها، در فرودگاه هنگ کنگ گیر افتاده اند. فرودگاه هنگ‌کنگ در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقامات فرودگاه به مسافران توصیه می‌کنند آخرین اطلاعات پروازی را با ایرلاین خود چک کرده و تنها زمانی عازم فرودگاه شوند که پرواز و صندلی آن‌ها مورد تأیید قرار گرفته باشد.

فرودگاه هنگ کنگ همچنین از مسافران خواست تا وبسایت این سازمان و ایرلاین مربوطه را چک کنند تا از آخرین اخبار در خصوص پرواز‌ها مطلع باشند.

همچنین پایگاه «بیزینس تراولر» به نقل از وبسایت فرودگاه بین المللی هنگ کنگ اعلام کرد ۱۰۶ پرواز خارجی و ۱۱۱ پرواز داخلی از بعداز ظهر امروز لغو شده است.

پیشتر رهبر دولت محلی هنگ کنگ درباره ادامه آشوب‌ها در این منطقه خودمختار هشدار داده و تأکید کرده بود این مسأله حاکمیت چین را تهدید می‌کند. تظاهرات و ناآرامی‌های روز‌های اخیر در هنگ‌کنگ با درگیری شدید میان آشوب‌گران و نیرو‌های پلیس همراه بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آسیا ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار