اصغر زاده گفت: بیش از ۹۷ درصد از زائران که حدود ۸۵ هزار و ۸۴۱ زائر هستند، تا به امروز به خانه خدا اعزام شدند.

اعزام بیش از ۹۷ درصد از حجاج به خانه خدا / ۱۵ مرداد عملیات اعزام زائران به پایان می‌رسدمعصومه اصغر زاده سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد از زائران از شهر‌های مختلف به مکه و مدینه اعزام شده‌اند گفت: تا به امروز ۸۵ هزار و ۸۴۱ زائر به مدینه و جده در قالب ۳۴۹ پرواز اعزام شده‌اند.

وی با بیان اینکه اعزام ۲ هزار زائر اضافه شده از امروز آغاز شده و تا سه شنبه ۱۵ مرداد ادامه دارد.

اصغر زاده گفت: ۱۵ مرداد عملیات رفت حجاج به مکه و مدینه به اتمام می‌رسد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر با اشاره به اینکه ۳۴۹ پرواز شرکت هواپیمایی هما از ۱۹ فرودگاه شامل همدان، شیراز، اهواز، بوشهر، زنجان، یزد، ساری، گرگان، بیرجند، زاهدان، بندر عباس، کرمانشاه، رشت، کرمان، اصفهان، تبریز، ارومیه، مشهد و امام خمینی به فرودگاه‌های مدینه و جده اعزام شده‌اند گفت: ۱۹۳ پرواز به فرودگاه مدینه و ۱۵۶ پرواز به فرودگاه جده اعزام شدند که از این میان بیش از ۸۳ پرواز با تعجیل و به موقع انجام شده و میزان تاخیر‌ها هم حدود ۳۰ دقیقه بوده است.

وی اظهار کرد: امروز عملیات حج در فرودگاه‌های مشهد و ارومیه به پایان می‌رسد و فردا ۱۵ مرداد فرودگاه‌های اصفهان تبریز یک پرواز و فرودگاه امام خمینی ۳ پرواز خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: گره مالی متروی پرند به دست چه کسی باز می‌شود؟ / تنها ۳۵ میلیارد تومان از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد


اصغر زاده بیان کرد: تعداد زائران اعزام شده از تهران به جده تا به امروز ۹ هزار و ۱۴۵ نفر و به مدینه ۱۲ هزار و ۶۶۳ نفر بوده‌اند و ۳۸ پرواز به جده و ۵۱ پرواز به مدینه داشته‌اند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: ۵۳ درصد از پرواز‌ها از تهران به جده بدون تاخیر و ۶۱ درصد هم به مدینه بدون تاخیر بوده است.

انتهای پیام/

۵۳ درصد از پرواز‌ها از تهران به جده بدون تاخیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اکثر اینا همون آدم هایی هستند که مسکن خریدن احتکار کردن ویا از مستاجر اجاره کمر شکن میگیرن بعد میرن مکه آیا این زیارت خانه خدا قبوله؟؟؟
آخرین اخبار