فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یگان‌های تکاوری در ارتقائ نظم و امنیت سراسر استان نقش مهمی دارند و کشف ۹ تن موادمخدر یکی از عملکرد‌های این یگان‌ها بوده است.

کشف ۹ تن موادمخدر در عملیات یگان‌های تکاوری استان کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه برگزاری همایش کارکنان یگان‌های تکاوری هدف از برگزاری این همایش را توسعه امنیت کویر و مناطق همجوار استان کرمان با استان‌های شرقی کشور ذکر کرد.

او با بیان اینکه ماموریت اصلی یگان‌های تکاوری، تامین امنیت کویر و برخورد با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون قریب به ۹ تن انواع مواد مخدر، مقادیری سلاح و مهمات و دستگیری تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف خودرو‌های حامل مواد بخشی از دستاورد‌های یگان‌های تکاوری فرماندهی انتظامی استان بوده است.

او بیان داشت: با توکل به خدا و پشتیبانی مقامات قضایی و با اتکای به این نیرو‌های دلاور و تکاور ناجا و البته همراهی و همکاری خوب مردم اجازه نخواهیم داد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر از حوزه امن استان کرمان تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا پلیس با کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت استان و انجام جرائم را داشته باشند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ح

کشف۹تن مواد فعالیت یگان های تکاوری کرمان

برچسب ها: موادمخدر ، تکاور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار