دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: در شرایط کنونی کشور دانش آموزان افسران جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور ظهر امروز در آئین افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در اردبیل گفت: در شرایط کنونی کشور دانش آموزان افسران جنگ نرم هستند و باید هر دانش آموزی در جامعه احساس مسئولیت داشته و پشت به اتفاقات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پیرامون خود واکنش نشان دهد که این امر با حضور دانش آموزان در انجمن‌های اسلامی محقق می‌شود.

او بیان کرد: مهم‌ترین اتفاقی که در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رقم می‌خورد، این است که باید به جامعه نشان دهیم دانش‌آموزان ما ظرفیت‌های زیادی در حل مسایل اجتماعی، سیاسی و دینی جامعه دارند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور افزود: ما تشکل‌های دانش‌آموزی، می‌توانیم به این ظرفیت بسیار کمک کنیم تا بتوانیم آن را در سطح مدرسه رونق ببخشیم.

تاریخی گفت: هر جا به بچه‌ها اعتماد کردیم و این ظرفیت را به آنان دادیم موفق شدیم و نباید به این بچه‌ها با دید دانش‌آموز نگاه کرد، زیرا آنان پرچم‌داران توانمند و قدرتمند کشور هستند.

او بیان کرد: سومین دوره جشنواره» چند قدم تا آسمان» با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز منتخب انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور از چهاردهم مرداد به مدت ۵ روز در استان اردبیل برگزار می‌شود.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور تصریح کرد: این جشنواره گردهمایی دانش‌آموزان منتخب انجمن‌های اسلامی در کنار یکدیگر به همراه اجرای برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و آموزشی است که دو روز اول آن به شرکت درکارگاه‌های آموزشی، دوره‌های تربیتی، خیمه‌های می‌گذرد و در دو روز آخر نیز دانش آموزان به قله سبلان صعود می‌کنند.

تاریخی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان علاوه بر جشنواره «چند قدم تا آسمان»، برنامه‌های متعددی را در فصل تابستان برای دانش آموزان برنامه ریزی کرده که جشنواره رسانش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی در سطح استان‌ها و... از این موارد می‌باشند.

انتهای پیام/ح

صعود دانش آموزان به قله سبلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.