یکی از ­پایگاه‌های مخالف رژیم سعودی تاکید کرد نیروهای مقاومت یمنی با فداکاری‌ها و شجاعتشان به زودی آل‌سعود را سرنگون خواهند کرد.

نیرو‌های مقاومت یمن آل‌سعود را نابود خواهند کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مرآت الجزیره، یکی از ­پایگاه‌های مخالف رژیم سعودی تاکید کرد نیرو‌های مقاومت یمن نابودی آل سعود را رقم خواهند زد و خشم آنان موجب سرنگونی رژیم سعودی خواهد شد که همچون رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

پایگاه مرآت الجزیره در یادداشتی نوشت: بین جنایت دو روز پیش عربستان در بازار قطابر صعده که تنها نشانگر ترس کشنده و شکست این کشور بود و عملیات‌های مقاومت یمن فاصله‌ای به اندازه فاصله بین تجاوزگران ترسو و نیرو‌های مقاومتی است که گذشت زمان تنها بر شجاعت و پایمردی‌های آن می‌افزاید. حکایت یمن هم مثل همه حکایت‌های مقاومت در درگیری بین حق و باطل خلاصه می‌شود، درگیری بین ستمگرانی که با کشتار و جنایت و حمله به غیرنظامیان جان می‌گیرند و مظلومی که شرافتمندانه می‌جنگد و با دقت اهداف خود را مشخص کرده و به خوبی آن را دنبال می‌کند.

داستان یمن داستان جنگی است که آل سعود خواستند به وسیله آن شرافت یمن را نابود کنند، اما تبدیل به میدانی شد که پابرهنگان مسلح یمنی به دیگران این درس را بدهند که فرق است بین کشتاری که مزدوران با هواپیما‌های آمریکا به آن دست می‌زنند و مبارزه شرافتمندانه نیرو‌های مقاومت که معتقدند این جنگ، جنگ حق و باطل است و حتی اگر سلاح‌شان یاری نکند سینه خود را برای حفظ حق سپر خواهند کرد.

جنگ یمن ادامه یافته و بیش از آنکه سیاسی باشد به معیاری اخلاقی و انسانی و عرصه‌ای تبدیل شده است که بسیاری از داعیه‌داران شرافت عربی و کودکان نوپای دربار شکست خورده و غلام بچه‌های آل سعود در آن بازنده شدند... چه آنانکه آشکارا از جبهه پستی و خواری یعنی ملک سلمانی که منتظر دستورات رئیس آمریکایی خود است، طرفداری می‌کنند یا کسانی که در این درگیری بی طرفند. اما برخی بی طرفی‌ها را باید بیش از مزدوری سعودی‌ها سرزنش کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار