فاطمه منصوری گفت: اعتبار سال ۹۸ فنی و حرفه‌ای برای نوسازی کارگاه‌های مهارت‌آموزی در بخش دولتی سریع‌تر ابلاغ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه منصوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت : به دلیل کمبود اعتبار در سال‌های گذشته برای نوسازی ۹۰ کارگاه دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان اقدام چندانی نشده است.

او افزود: ۴۰ درصد از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان سمنان به دلیل کمبود اعتبار و اجرانشدن طرح‌های نوسازی نیازمند بازسازی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان ادامه داد: اجرای طرح‌های نوسازی این واحد‌های آموزشی نیازمند تخصیص اعتبار است و رایزنی‌ها برای جذب اعتبار از منابع مختلف از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان ادامه دارد.

منصوری گفت: اعتبار‌های سال ۹۸ برای اجرای طرح‌های مختلف در بخش نوسازی کارگاه و ابزار‌های مهارت آموزی تاکنون ابلاغ نشده است.

او تصریح کرد: اجرای طرح‌های مختلف مهارت آموزی و ارایه خدمات با کیفیت در مراکز آموزشگاهی دولتی سمنان نیازمند به روزرسانی کارگاه و ابزار کار است و با این راهبرد می‌توان خدمات اصولی به مهارت‌آموزان ارایه داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: برخورداری از ابزار‌های به روز برای مهارت آموزی می‌تواند در افزایش بهره وری در ارایه خدمات به مهارت‌آموزان تاثیر گذار باشد و با تخصیص به موقع اعتبار‌ها می‌توان گام‌هایی اساسی برای رفع این چالش در استان برداشت.

در استان سمنان بالغ بر ۶۰۰ حرفه در ۱۸ مرکز ثابت و شعبه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در حال آموزش است.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح‌های نوسازی این واحد‌های آموزشی نیازمند تخصیص اعتبار است

برچسب ها: جوانان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.