شهردار بیرجند گفت: زیباسازی و بهسازی پارک جنگلی در نیمه اول سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، جاوید، شهردار بیرجند با بیان اینکه ۸ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و زیباسازی پارک جنگلی بیرجند اختصاص یافت، گفت ۳: میلیارد تومان از این اعتبار از محل اعتبارات دولتی و مابقی از بودجه داخلی شهرداری تأمین شده است.


او با بیان اینکه ۴۰ هکتار از پارک جنگلی بیرجند در اختیار شهرداری است، افزود: قرار است در این پارک بخش‌های مختلفی همچون دریاچه، بازارچه سنتی، شهربازی، آمفی تئاتر، مسجد، زمین‌های ورزشی و رستوران ایجاد شود تا از این پارک به نحو مطلوبی بتوان استفاده کرد.


جاوید گفت: آگهی جذب سرمایه گذار هم از طریق جراید منتشر شده تا برای فعال بودن و رونق قسمت‌های مختلف این پارک با کمک سرمایه گذار اقدام شود.


او افزود: زیباسازی و بهسازی پارک جنگلی در نیمه اول سال ۹۹ به اتمام خواهد رسید.


جاوید با بیان اینکه ۱۲ هکتار از پارک جنگلی بیرجند زیر نظر منابع طبیعی بوده است، گفت: هم اکنون این زمین‌ها را نیز منابع طبیعی به شهرداری واگذار کرده تا اقدامات زیباسازی و بهسازی آن انجام شود.


او افزود: با واگذار کردن این بخش از زمین‌های پارک جنگلی، هم اکنون تمام مساحت آن (۵۲ هکتار) در اختیار شهرداری قرار گرفت که اقدامات زیباسازی برای مساحت جدید اضافه شده نیز انجام می‌شود.
انتهای پیام/ب


اختصاص ۸ میلیارد تومان برای زیبا سازی پارک جنگلی بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار