سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش دمای هوا تا پایان هفته جاری در سطح استان اردبیل خبر داد.

سیاوش محمدی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: به دلیل وزش باد‌های خنک شمالی از امشب دمای هوا بطور محسوس در سطح استان اردبیل کاهش یافته و تا آخر هفته تداوم می‌یابد.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا عصر امروز (دوشنبه ۱۴ مرداد) جوی پایدار با آسمانی صاف همراه با افزایش دما در سطح استان اردبیل خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از عصر امروز با نفوذ زبانه‌های پرفشار سطح زمین به منطقه، وزش باد‌های شمالی تا شرقی آغاز شده که در مناطق شمالی و مناطق مرکزی استان در بعضی ساعات تند تا نسبتاً شدید انتظار می‌رود.

محمدی تصریح کرد: به دلیل وزش باد‌های خنک شمالی از امشب دمای هوا بطور محسوس در سطح استان اردبیل کاهش یافته و تا آخر هفته تداوم می‌یابد.

وی بیان کرد: از طرفی با عبور امواج ضعیف از مناطق شمالی کشور، طی سه روز آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در برخی مناطق توام با مه موقت بوده و از امشب تا ظهر فردا (سه شنبه ۱۵ مرداد) در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان (بویژه نواحی منتهی به استان گیلان، کوه‌های باغرو و اطراف کوه سبلان) بارش باران توام با هوای مه آلود پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

کاهش دمای هوا در اردبیل

برچسب ها: دمای هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار