مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید در حوزه دین و رسانه به دنبال تولید محتوا باشیم ودر هر روستا یک تیم رسانه‌ای داشته باشیم.

در هر روستا باید یک تیم رسانه‌ای داشته باشیم/برگزاری سومین جشنواره دین و رسانه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام محمد هادی نظیری در مراسم سومین جشنواره دین و رسانه استان اظهار داشت: خبرنگاران نقش ویژه‌ای در هدایت افکار مردم دارند و باید به دنبال آموزش جوانان در تولید محتوا در این حوزه باشند و در چند سال آینده در هر مسجد و روستا یک تیم رسانه‌ای برای مبانی انقلاب و دینی داشته باشیم.

وی گفت: باید رسانه‌های ما در همه حوزه‌ها با تحلیل‌های درست خود همه ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و سیاسی و نقاط ضعف و قوت‌ها را شناسایی و به جوانان و مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام نظیری افزود: امروز بیشتر از گذشته به دنبال هدایت جوانان برای استفاده صحیح از فضای مجازی باشیم و در این راه با تولید محتوا‌های قوی به دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان باشیم.

وی اظهار داشت: خبرنگاران باید تحلیلی درست از مسائل روز داشته باشند مانند روایاتی که از بزرگان گفته می‌شود و به دنبال نگاه تربیتی آن باشیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی همدان گفت:در حوزه فهم مبانی اندیشه اسلام ناب با ابزار رسانه باید استفاده کنیم و آن وقت به سمت تمدن و جهان حرکت کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها در گام دوم انقلاب نهضت روایت گری انقلاب را با تحلیل‌های درست و تولید محتوا به پیش ببرند و بزرگان انقلاب و دین را به درستی معرفی کنند و جشنواره بعدی ما یک جشنواره تمدن ساز باشد.

در این مراسم از علی سهرابی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همدان هم به عنوان برگزیده خبری تجلیل شد.

انتهای پیام/س

برگزاری جشنواره دین و رسانه در همدان

برچسب ها: خبرنگاران ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.