سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، مهد‌های کودک این استان حق دریافت شهریه خارج از نرخنامه مصوب را از والدین ندارند.

دریافت هرگونه شهریه اضافی در مهد‌های کودک استان کرمان، غیرقانونی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدعلی دهقان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در چهاردهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان گفت: ارائه هرگونه خدمات آموزشی و کمک آموزشی خارج از محدوده تعیین شده برای مهد‌های کودک نیز باید بر اساس نرخ مصوب تعیین شده باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به برقراری تعادل در توزیع لاستیک در بین شهرستان‌های استان کرمان اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان ذیربط بین شهرستان‌هایی که لاستیک زیاد یا کم توزیع می‌شد، تعادل خوبی ایجاد شده است و انتظار داریم شهرستان‌هایی که میزان دریافتی لاستیک آن‌ها زیاده بوده و نیاز ندارند با دیگر شهرستان‌های استان تبادل ایجاد کرده تا شاهد توزیع یکنواخت لاستیک در تمام شهرستان‌های این استان باشیم.

کارشناس دفتر امور کودکان بهزیستی استان کرمان نیز پیشنهاد افزایش نرخ مهد‌های کودک را مطرح کرد و گفت: ۶۴۷ مهدکودک در این استان در ۲۶۵ ناحیه شهری و ۳۸۲ ناحیه روستایی در حالی فعالیت است که در حدود ۷.۲ درصد از کودکان از خدمات این مهد‌ها استفاده می‌کنند.

فهیمه اکبری افزود: در گذشته تعیین نرخ‌های شهریه مهد‌های کودک در سطح کشوری تعیین می‌شد، اما از سال ۹۰ تاکنون تعیین این نرخ بر عهده استان‌ها گذاشته شده است.

او بیان داشت: برای سال ۹۸، میزان افزایش ۲۹ درصدی شهریه مهد‌های کودک پیشنهاد شده که برای ابلاغ این میزان افزایش نیازمند تصویب نرخ در ستاد تنظیم بازار استان کرمان هستیم.

انتهای پیام/س

غیرقانونی بودن دریافت هرگونه شهریه اضافی در مهد‌های کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.