همزمان با آغاز هفته خبرنگار، اصحاب رسانه فارس در مراسمی به غبارروبی حرم مطهر احمدابن موسی شاهچراغ (ع) پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با آغاز هفته خبرنگار، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان فارس در آیین غبارروبی ضریح مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) شرکت کردند.

در این مراسم خدام مطهر حضرت معصومه (س) نیز حضور داشتند.

آوای جان بخش کلام الهی و مداحی زینت بخش این مراسم بود و در ادامه خبرنگاران با ورود به داخل ضریح مطهر، تمامی قسمت‌های داخلی ضریح را غبارروبی کردند و به اقامه نماز پرداختند.

مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صبح امروز در حاشیهاین مراسم در گفت: بعد از رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر، غبارروبی از ضریح مطهر آرامگاه حضرت شاهچراع (ع) سومین برنامه بسیج رسانه در راستای برگزاری هفته بسیج رسانه است.

وی ادامه داد: آیین معنوی غبارروبی که با هماهنگی امور بین‌الملل آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برگزار شد شاهد شور، نشاط و هیجان وصف‌ناپذیری از سوی اصحاب رسانه هنگام بازگشایی درب ضریح مطهر خبرنگاران به وجود آمد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: پارسال حرم مطهر حضرت سید علاء والدین حسین (ع) از سوی اصحاب رسانه غبارروبی شد و درصدد هستیم که این حرکت معنوی و روحانی در بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا در مشهد مقدس برگزار شود.

اژدری گفت: با تعامل و همکاری با سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها امیدواریم که با حضور اصحاب در راستای برقراری آرامش روحی و معنوی در جامعه رسانه‌ای این حرکت روحانی در دیگر اماکن مذهبی به‌ویژه کربلای معلی استمرار یابد.

مراسم غبار روبی حرم مطهر برای نخستین بار با حضور ۵۰ خبرنگار و اصحاب رسانه فارس با همکاری و دستور حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و بسیج رسانه فارس برگزار شد.

غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور اصحاب رسانه + تصاویر

غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور اصحاب رسانه + تصاویر

غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با حضور اصحاب رسانه + تصاویر

غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توسط اصحاب رسانه

غبارروبی حرم مطهر شاهچراغ (ع) توسط اصحاب رسانه

انتهای پیام/چ

 غبارروبی و عطرافشانی حرم مطهر شاهچراغ (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.