مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: مراکز اقامتی بازوی نظارتی این مجموعه در جلب رضایت گردشگران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نشست هم اندیشی با هیئت مدیره جامعه مراکز اقامتی استان اردبیل گفت: با تبلیغات گسترده ورود مسافر و گردشگر به این استان با افزایش همراه است، اما اغلب رضایت کاملی در هنگام ترک استان ندارند.

او افزود: در خصوص جلب رضایتمندی مسافران لازم است مراکز اقامتی یاریگر ما باشند و با افزایش نظارت و بازرسی زمینه ساز کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: اداره کل آماده تفویض اختیار نظارت‌ها به جامعه مراکز اقامتی است و معاونت گردشگری خود به عملکرد اعضای جامعه مراکز اقامتی نظارت خواهد داشت و مابقی نظارت‌ها می‌تواند از طریق جامعه مراکز اقامتی انجام شود.

فلاحی تاکید کرد: در عین حال انتظار ما از هیئت مدیره جامعه مراکز اقامتی در ارائه خدمات کیفی به گردشگران به مراتب بیشتر است و لازم است این تشکل نیز فعالیت خود را در سطح استان تسری داده و صرفا متمرکز در سرعین نباشد.

او با اشاره به برگزاری انتخابات مطلوب و مورد تائید این مجموعه اظهار کرد: انتظار می‌رود جامعه مراکز اقامتی برای افق ۱۴۰۰ برنامه‌های مطلوبی را ترسیم کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان معتقد است جامعه مراکز اقامتی در صورت بهره گیری از ظرفیت خود می‌تواند به اندازه شورا‌های شهر و روستا موثر باشد.

به گفته فلاحی تمامی امکانات سخت افزاری اداره کل میراث فرهنگی استان در اختیار جامعه صنفی است و در مقابل انتظار می‌رود کیفیت خدمات برای پذیرش گردشگران به ویژه گردشگران خارجی بهبود یابد.

در این جلسه عضو هیئت مدیره جامعه مراکز اقامتی استان به آمادگی این مجموعه در بحث آموزش‌ها اشاره کرد و گفت: اکثر مراکز اقامتی در سرعین هتل آپارتمان است که تقویت خدمات و خروج از وضعیت خودپذیرایی را دنبال می‌کنیم.

جعفر بذری با تاکید به اینکه اردبیل رتبه سوم کشوری در برخورداری از مراکز اقامتی را دارد تصریح کرد: از جمله برنامه‌های این مجموعه برگزاری ماهانه جلسات در شهرستان‌ها با هدف کیفی سازی خدمات است

انتهای پیام/ح

اردبیل رتبه سوم کشوری در برخورداری از مراکز اقامتی را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.