استاندار چهارمحال و بختیاری از خدمات ضعیف حج و زیارت استان به زائران عتبات عالیات در عراق انتقاد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اربعین با گلایه نسبت به مدیریت حج و زیارت در خدمات رسانی نامطلوب به زائران این استان در عراق گفت: هیچ خدمتی بهتر از خدمت به زائران امام حسین (ع) نیست و از همین رو با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی به زائران استان بهره گرفت.

او با انتقاد از خدمات ضعیف حج و زیارت در اربعین پارسال افزود: بی کیفیت‌ترین هتل‌ها و وسایل حمل و نقل به استان چهارمحال و بختیاری داده شده است در حالی که نباید هیچ تفاوتی در خصوص خدمات ارائه شده بین زائران استان‌ها باشد.

عباسی با اشاره به نارضایتی بیشتر کاروان‌ها از خدمات حمل و نقل و کیفیت هتل‌ها اظهار داشت: به حج و زیارت استان تذکر جدی می‌دهم که در مدیریت خود تجدید نظر کند و اگر نمی‌تواند مؤثر باشد از این سمت کنار برود.

او اضافه کرد: پارسال بیش از ۱۲ هزار زائر امام حسین (ع) از این استان به کربلا اعزام شدند و امسال پیش‌بینی می‌شود این تعداد به ۲۰ هزار نفر برسد.

عباسی با اشاره به اینکه از سه راه خدمات دولتی، مردمی و بخش خصوصی می‌توان به زوار خدمت‌رسانی افزود: در بحث اربعین کمک کردن اجبار نیست، اما هر مدیری که قدم گذاشت، باید وظایفش را به موقع انجام دهد.

عباسی گفت: همه استان‌ها در در مرز شلمچه زمین دارند، لذا باید به فکر خرید یک قطعه زمین در این مرز برای موکب چهارمحال و بختیاری باشیم.

انتهای پیام/ف

تأکید استاندار بر ارتقای خدمات‌دهی به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار