سرمربی منچستر سیتی گفت: مگوایر بازیکن فوق العاده ای است، او یک مدافع در بالاترین سطح است و ما علاقه زیادی به جذب او داشتیم.

گواردیولا: پول کافی برای جذب مگوایر نداشتیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی گفت: نمی دانم که در فصل جدید هم مانند فصل گذشته رقابت برای کسب عنوان قهرمانی تنها بین لیورپول و منچستر سیتی خواهد بود یا خیر اما با وجود تیم هایی مانند منچستر یونایتد با خریدهایی همچون هری مگوایر و دیگر بازیکنانی که به این تیم پیوستند یا تیم های تاتنهام، چلسی و آرسنال که همگی نتایج خوبی در بازی های پیش فصل گرفته اند، به نظر می رسد که در فصل جدید مدعیان زیادی برای قهرمانی وجود خواهند داشت.

سرمربی سیتیزن‌ها بیان کرد: همیشه پیش از شروع بازی‌ها از ۵، ۶ تیم به عنوان مدعی نام برده می‌شود و بعد از این که مسابقات شروع می‌شود حرف و حدیث‌ها هم شروع می‌شود. اگر مردم بگویند ما مدعی قهرمانی در تمام جام‌ها هستیم، من اهمیتی نمی‌دهم.

وی درباره هری مگوایر مدافع جوان منچستر یونایتد که به تازگی به این تیم پیوسته، گفت: مگوایر بازیکن فوق العاده ای است، او یک مدافع در بالاترین سطح است و ما علاقه زیادی داشتیم که او را جذب کنیم. منچستر یونایتد به اندازه کافی پول داشت تا مگوایر را بخرد اما ما بضاعت مالی کافی برای خرید چنین بازیکنی نداشتیم.

گواردیولا ادامه داد: عملکرد مگوایر در جام جهانی روسیه باور نکردنی بود. او پا به توپ خوبی دارد و سرعت بالایی دارد. مگوایر جوان است و تمام فاکتورهای لازم برای بازی در تیمی مانند منچستر یونایتد را دارد. به منچستر یونایتد بابت جذب چنین بازیکنی تبریک می گویم.


بیشتر بخوانید:

گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی

هافبک الجزایری به آث میلان پیوست

لژیونر فوتبال ایران برای انتقال به لیورپول رقیب پیدا کرد

اسطوره فوتبال هلند: جای «فن د بیک» بودم با دوچرخه به مادرید می‌رفتم

جنگ نیمار و پاری سن ژرمن بالا گرفت


انتهای پیام/

اظهارات گواردیولا درباره مگوایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار