ملی پوش‌ والیبال درباره شانس تیم ملی ایران برای کسب سهمیه‌المپیک‌ در روسیه گفت: شانس زیادی داریم که ثابت کنیم جزو بهترین‌های دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد عبادی پور ملی پوش‌ والیبال کشورمان درباره شانس تیم ملی ایران برای کسب سهمیه‌المپیک‌ در روسیه گفت: صد در صد شانس زیادی داریم که ثابت کنیم جزو بهترین‌های دنیا هستیم و‌ باید‌ برای نشان دادن این مسئله نه تنها روسیه، بلکه دیگر تیم‌هایی که با آن‌ها در روسیه بازی داریم، یعنی کوبا و مکزیک را هم شکست دهیم و بدون‌ دردسر به المپیک‌ برسیم و به دیگر نتایج‌ و اتفاقات کاری نداشته باشیم. خودتان می‌دانید می‌خواهیم‌ جلوی تیم‌هایی می‌خواهیم‌ بازی کنیم که جزو‌ بهترین‌ها هستند. نمی‌توانیم صد در صد‌بگویم‌ رفتنی‌ هستیم و باید همه تلاشمان را به کار بگیریم.

او درباره مصدومیت بازیکنان گفت: ۶ هفته سنگین‌ را در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پشت سر گذاشتیم و تصور می‌کنم تعداد آسیب دیده هایمان بالا رفته است، اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و کلا سه بازی داریم. همچنین تصور می‌کنم در تورنمنت‌های بعدی نمایش بسیار بهتری خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید:

زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال اعلام شد

داوری: پاداش بزرگسالان را در زودترین زمان ممکن پرداخت کردیم/ طلوع کیان: خوشحالم بچه‌ها دیده شده و از سربازی معاف شدند

تیم ملی والیبال جوانان به ایران بازگشت


انتهای پیام/

اظهارات عبادی پور درباره تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار