مهدی صمیمیان گفت: نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور ۱۳ بخش دارد،شعار این نمایشگاه روستای ایرانی-کالای ایرانی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان در جلسه هماهنگی چهارمین جشنواره توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ۳۱ استان از تاریخ ۲۴ الغایت ۲۷ مرداد سال جاری، در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر کشور شرکت خواهند کرد، گفت: نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور ۱۳ بخش دارد.

او ضمن بیان اینکه شعار این نمایشگاه روستای ایرانی-کالای ایرانی انتخاب‌شده است، افزود: هدف از این گام تمرکز بیشتر بر رونق تولید، توسعه و تقویت کالای ایرانی در راستای شعار سال خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری سمنان بابیان اینکه ستاد استانی شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر نیز با پنج کمیته مختلف تشکیل‌شده است، ابراز داشت: اقدامات لازم، عملیاتی و تصمیمات مناسب برای حضور پررنگ، موثر و قوی روستائیان و عشایر استان در این نمایشگاه صورت گرفته است.

صمیمیان بابیان اینکه نمایشگاه سال ۹۶، بیش از یک‌میلیون نفر بازدیدکننده داشت، تصریح کرد: طرح استعدادها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مناطق روستایی و عشایری، معرفی طرح‌ها و پروژه‌های موفق روستایی و عشایری، معرفی روستا‌ها و مناطق عشایری در دستور کار این نمایشگاه قرار دارد.

او همکاری دستگاه‌های اجرایی را در این نمایشگاه ضروری خواند و افزود: توسعه برای سایر مناطق، معرفی کارآفرینان، استارت آپ‌ها، نخبگان و مشاهیر مناطق روستایی و عشایری و معرفی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و گردشگری از جمله عوامل مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام / م

معرفی طرح‌ها و پروژه‌های موفق روستایی و عشایری در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.