سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پنج متهم در رابطه با سرقت خودرو‌های شهروندان تهرانی خبر داد.

پایان سرقت‌های سریالی لوازم خودرو در محدوده پارک طالقانی و آب و آتشبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی آقا کارخانه در تشریح این خبر بیان داشت: طبق اطلاعات واصله، از مدتی پیش سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری ۱۰۳ گاندی از جمله پارک آب و آتش، ونک و پارک طالقانی شدت گرفت.

وی ادامه داد: شگرد سارقان به نحوی بود که ابتدا با دیدن ضعف ایمنی خودرو منجمله نداشتن دزدگیر و یا حتی در مواردی پایین بودن شیشه‌های خودرو، اقدام به باز کردن در خودرو به شیوه کلاف زنی و سرقت لوازم آن مانند ضبط، باند و لوازم موجود داخل خودرو می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تیم عملیات کلانتری به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تشکیل چند تیم در نقاط آلوده محل به صورت شبانه روزی محدوده را تحت نظر قرار دادند تااینکه بالاخره در آخرین گشت زنی ها، دو متهم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کارخانه ادامه داد: با انتقال دو متهم به کلانتری، آن‌ها به سرقت‌های سریالی خود به تعداد ۴۰ فقره اعتراف کردند و سه همدست خود را نیز معرفی کردند؛ بنابراین گزارش، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام محترم قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار