کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی را در مقابل تیم الاتحاد عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نشست خبری پیش از دیدار با تیم الاتحاد عربستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی مهمی را مقابل الاتحاد عربستان در پیش داریم. اینکه از طرف مردم ایران، هوادارن و رسانه‌ها انرژی خوبی دریافت کنیم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

او در ادامه افزود: مردم ایران برای ما دعا می کنند و از این موضوع اطلاع داریم. تیم الاتحاد با جذب بازیکنان خارجی خوب و انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌هایی انگلیس و برپایی اردو در این کشور با آمادگی کامل به مصاف ما می آید.

حدادی فر در خصوص وضعیت آب و هوایی شهر دبی و بازی در این شرایط بیان کرد: ما در اینجا چند بازی داشته ایم  و با شرایط آب و هوایی غریبه نیستیم. از طرفی در بازی‌های تدارکاتی این نکته را مدنظر قرار دادیم. ما یک تیم حرفه‌ای هستیم که باید بهترین کیفیت را ارائه بدهیم، شرایط آب و هوایی شاید تا حدودی تاثیرگذار باشد اما در عزم و اراده ما تاثیری ندارد و ما نهایت تلاشمان را برای برد در این دیدار به کار می گیریم.

حدادی فر تصریح کرد: با توجه به اینکه لیگ ایران و عربستان هنوز شروع نشده ۲ تیم از این حیث با شرایط یکسانی به مصاف هم می‌روند. این بازی مصاف انگیزه ها، تلاش‌ها و از خودگذشتگی هاست که در تیم ما موج می‌زند.


بیشتر بخوانید:

منصوریان: الاتحاد را به خوبی آنالیز کرده ایم/ باید از نام ذوب آهن و فوتبال ایران صیانت کنیم

اعلام قیمت بلیت‌های دیدار تیم‌های فوتبال الاتحاد - ذوب‌آهن

۴ ستاره خارجی تیم سعودی برای تقابل با نماینده ایران


انتهای پیام/

اظهارات حدادی فر پیش از دیدار با الاتحاد عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار