آقا کوچکی با بیان اینکه بازار پیراهن در رکود است گفت: افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا پوشاک در اولویت قرار نگیرد.

بازار پیراهن در رکود بسر می‌برد/ صادرات پیراهن به ترکیهحسین آقا کوچکی رئیس اتحادیه پیراهن فروشان در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه بازار پیراهن در رکود است گفت: رکود تحت تاثیر افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده تا کالا‌های مختلف از جمله پوشاک در اولویت قرار نگیرد.

رئیس اتحادیه پیراهن فروشان تصریح کرد: باتوجه به اینکه از گذشته، پیراهن قاچاق به بازار وارد شده انبار‌ها مملو از پیراهن‌های قاچاق است.


بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف فروشگاه های عرضه کننده پوشاک قاچاق/جلوگیری از فروش کالای قاچاق به اشتغال کمک می کند 


آقا کوچکی با تاکید بر اینکه متاسفانه هیچ حمایتی از تولیدکنندگان پوشاک در کشور نمی‌شود اظهار کرد: کمک‌ها بیشتر بصورت شعاری بوده و در عمل ما هیچ حمایتی نداشتیم.

رئیس اتحادیه پیراهن فروشان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان پوشاک مشکلی در تامین مواد اولیه در بازار ندارند افزود: پیراهن به کشور‌هایی همچون ترکیه و عراق  صادر می‌شود.

آقا کوچکی اظهار کرد: میزان سفارش‌دوزی در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته و مردم برای رفع نیاز خود به سمت کالا‌های آماده و دوخته شده سوق پیدا کرده‌اند چرا که محصول آماده نسبت به پوشاک سفارش‌دوزی قیمت کمتری دارد.

رئیس اتحادیه پیراهن فروشان  گفت: رونق بازار پوشاک کشور نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مردم و سازمان‌های مربوطه است.

آقاکوچکی در پایان افزود: سازمان ها و ارگان های مربوطه باید از تولید کنندگان حمایت همه جانبه داشته باشند چراکه در شرایط نابرابر با محصولات کشورهای دیگر رقابت می کنند.

انتهای پیام/

رونق بازار کشور نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مردم و سازمان‌های مربوطه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار