مریم عرب گفت: در روز‌های گذشته با توجه به کمبود مرغ در بازار بعضی از افراد سودجو با شایعه پراکنی درصدد افزایش قیمت مرغ و ایجاد دردسر جدید برای مردم بودند.

قیمت مرغ ۱۷۰ هزار ریالی را شایعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیربازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: براساس بازرسی و نظارت‌های انجام شده در تمام واحد‌های صنفی استان سمنان، گوشت مرغ کیلویی ۱۲۹ هزار ریال به فروش می‌رسد و به هیچ عنوان افزایش قیمت در این بخش گزارش نشده است .

عرب بیان کرد: روز‌های گذشته شکایت‌های موردی از افزایش قیمت مرغ در برخی از مناطق استان سمنان عنوان شد، اما براساس ارزیابی‌های انجام شده به هیچ عنوان گوشت مرغ بالاتر از قیمت نرخ تصویب شده تنظیم بازار کشور در استان به فروش نرفت.

او افزود: در روز گذشته بیش از ۱۳ تن گوشت مرغ در برخی از شهر‌های استان سمنان توزیع شد و مشکل کمبود این قلم غذایی تاحدودی در استان کاهش پیدا کرد.

مدیربازرسی و نظارت اصناف استان سمنان تصریح کرد: از دلایل کمبود گوشت مرغ در بازار سمنان کاهش جوجه‌ریزی با توجه به گرم شدن دمای‌هوا در مرغداری‌ها و افزایش تقاضای خرید گوشت مرغ با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار بوده است.

عرب ادامه داد: مردم به شایعه‌ها در ارتباط با افزایش قیمت برخی اقلام غذایی و کالا‌ها توجه نکرده و قیمت واقعی محصولات را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام / ج

کاهش جوجه‌ریزی دلیل کمبودگوشت مرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.