مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پارسال ۱۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان به مددجویان این دو طرح مساعدت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: پارسال ۱۴ هزار و ۷۳ حامی طرح اکرام ایتام بیش از ۹ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان به صورت غیرنقدی و نقدی به هزار و ۶۱۲ یتیم کمک کردند.

به گفته مومنی، سرانه دریافتی هر یتیم از محل کمک‌های حامیان در استان با رقمی بیش از ۴۶۷ هزار تومان، از سرانه کشوری بالاتراست.

او افزود: همچنین پارسال در طرح اکرام محسنین ۵ هزار و ۷۱۲ حامی، مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقدی به سه هزار و ۱۴۶ فرزند معنوی این طرح پرداخت کردند.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت: در طرح محسنین، سرانه کمک هر حامی به طور متوسط بیش از ۶۲ هزار تومان و سرانه دریافتی هر فرزند تحت حمایت بیش از ۱۱۳ هزار تومان بوده است.

مومنی افزود همچنین خیران پارسال برای خرید جهیزیه نو عروسان تحت حمایت بیش از ۶۸۸ میلیون تومان، برای ساخت مسکن نیازمندان بیش از یک میلیارد و ۹۶ میلیون تومان و برای تأمین لباس نیازمندان بیش از ۴۸۵ میلیون تومان مساعدت کردند.

مومنی افزود: کمیته امداد آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را از طریق کد # ۰۲۸*۸۸۷۷* دریافت و در اسرع وقت برای نیازمندان هزینه کند.

انتهای پیام/ک

سرانه ۴۶۷ هزار تومانی هر یتیم از محل کمک حامیان در قزوین 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.