دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با تکرار توهین خود به افغانستان مدعی شد قادر است جنگ افغانستان را یک هفته‌ای با پیروزی به پایان برساند، اما نمی‌خواهد در این میان ده میلیون نفر از مردم این کشور کشته شوند!

ترامپ سخنان توهین آمیز خود درباره افغانستان را تکرار کرد!به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با تکرار توهین خود به افغانستان مدعی شد قادر است جنگ افغانستان را یک هفته‌ای با پیروزی به پایان برساند، اما نمی‌خواهد در این میان ده میلیون نفر از مردم این کشور کشته شوند!

ترامپ مدعی شد: «اگر بخواهم می‌توانم آن جنگ را یک هفته‌ای پیروز شوم. اما به دنبال کشتن ده میلیون آدم نیستم. بسیاری از آن‌ها ممکن است بی‌گناه باشند! به دنبال انجام چنین کاری نیستم. به دنبال کشتن ده میلیون نفر از مردم افغانستان نیستم!»

وی همچنین در این نشست خبری تاکید کرد که منظور او این نیست که می‌تواند برای پایان دادن سریع به جنگ افغانستان از تسلیحات هسته‌ای در این کشور استفاده کند بلکه کاملا درباره استفاده از "تسلیحات متعارف" صحبت می‌کند.

ترامپ اول اشد/ مرداد نیز در دیدار با عمران خان، نخست وزیر پاکستان در کاخ سفید همین ادعا را برای پایان دادن به جنگ افغانستان مطرح کرده بود که با واکنش تند مقامات این کشور مواجه شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ترامپ داره الکی حرف میزنه