اداره کل بهزیستی استان همدان برای ۲ هزار و ۱۵۰ نفر در استان اشتغال ایجاد کرد.

ایجاد اشتغال برای بیش از ۲ هزار نفر در بهزیستی استان همدانحمیدرضا الوند،مدیرکل بهزیستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت:بر اساس سهمیه اشتغال بهزیستی استان باید در طول سال برای هزار و ۳۴۰ نفر تحصیل کرده اشتغال ایجاد می‌کردیم که با کمک خیرین و راه اندازی کارگاه‌های خود اشتغالی  توانستیم ایجاد اشتغال در استان را ۳۴ درصد بیشتر از سهمیه ابلاغی استان محقق کنیم.

الوند با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال‌های خانگی در استان ۲ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض داشته ایم افزود: برای سایر اشتغال‌های ایجاد شده در استان از طریق بهزیستی ۱۶ میلیارد تومان دیگر هزینه کرده ایم.

وی همچنین از صدور مجوز‌های کارگاه‌های تولیدی و خود اشتغالی در کمترین زمان ممکن در مقایسه با سال‌های پیش خبر داد و اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال پایدار افراد تحصیل کرده و زیر پوشش بهزیستی در تلاشیم و خود را محدود به سهمیه سالانه نمی‌دانیم.

انتهای پیام/ا

 

 

 

 

 

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدسهویی
۰۴:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام محمدسهویی معلول تهت پوشش بهزستی 5نفرخانوارهستم معلول هستم شماره خساب معلولیت 270212425شماره کارت معلولیت ۵۸۹۴۶۳۱۱۱۴۱۴۱۸۴۹محمدسهویی کدملی۵۹۷۹۹۶۱۶۶۶محمدسهویی نیازبه کمک دارم نه شقلی دارم نه درامدی هرکمکی می کنیدبه خاطرخداوندراضی باشه ممنونم درحواست کمک مارابپذیرید