عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید مرکز علمی کاربردی خود را از ۹ مرکز به ۴ مرکز کاهش دهد.

کاظمی / رسولی خواستار ارائه لایحه رشته‌های مراکز علمی کاربردی شهرداری شدبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به طرح ساماندهی مراکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تهران که در ۱۵ اردیبهشت به تصویب شورا رسید، گفت: شهرداری باید نسبت به ساماندهی مراکز آموزشی علمی کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام لازم را انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بند الف ماده واحده این طرح افزود: به منظور کمک به اجرای بهتر مأموریت‌های شهرداری در حوزه‌هایی همچون ایمنی، ترافیک و نوسازی که تداوم فعالیت آن‌ها مورد نیاز است نسبت به ۴ مرکز علمی کاربردی باید به کار خود ادامه دهند و شهرداری فهرست رشته‌های هر یک جهت تصویب به شورا ارائه دهد.

رسولی با اشاره به جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیر ماه برگزار شد، ادامه داد: کد رشته‌های تحصیلی مؤسسات علمی کاربردی در دستور کار قرار گرفت و قرار شد سرپرست این مؤسسات جلساتی با کمیسیون‌های مربوطه جهت تعیین رشته‌های تحصیلی برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه تنها یک ماه و نیم تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده بر این اساس باید در اسرع وقت لایحه مربوطه به تعیین فهرست رشته‌های هر یک از مراکز آموزشی ۴ گانه جهت تصویب به شورا ارسال شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار