جلسه بررسی خدمات قابل ارائه ویژه جانبازان و معلولان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه مدیر کل بهزیستی استان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،وفایی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه گفت : ما باید قدردان زحمات جانبازان و ایثارگران باشیم و در بحث اعتبارات معلولان و جانبازان اولویت در کمک به بیماران قطع نخاعی است.

وی گفت : باید تمامی هزینه کرد‌ها و اعتبارات در چارچوب قانونی صورت پذیرد.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: باید نسبت به خانواده جانبازان و ایثارگران احساس مسئولیت داشته باشیم و در استان با همگرایی مسئولین استانی و در راستای اهداف مشترک بتوانیم اعتبارات کشوری را برای خدمت به مردم به منظور آبادانی استان و کمک به محرومین به طور کامل جذب کنیم.

حجت‌الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز با تشکر از تلاش‌های سازمان بهزیستی در خدمت رسانی به معلولین و افراد جامعه هدف بهزیستی، بیان داشت: اولویت کمک به جانبازان و معلولان باید در تامین نیاز‌های اولیه مددجو از قبیل درمان و دارو باشد.

وی گفت : در این جلسه راهکار‌های تعامل بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارائه خدمات بهتر به جانبازان و معلولان مورد بررسی قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

باید قدردان زحمات جانبازان و ایثارگران باشیم

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام اینکه تو خبر 2030 اعلام کردن مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی افزایش پیدا کرده کاملا کذبه از ابتدای سال تا الان هیچ تغییری در مستمری بنده صورت نگرفته مثل پارسال پرداخت میشه تازه خیلی هم نامنظم تر از قبل تو سامانه شفافیت رفتم مستمری تیر رو 2بار زده اما برای من واریز نشده لطفا پیگیری کنید