رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت : کمیته امداد در سه ماهه نخست امسال به منظور حمایت از ۱۰۳ بیمار صعب العلاج و زمین گیر ثلاث باباجانی ۳۷ میلیون تومان اعتبار درمانی اختصاص داده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید امیرحسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت : کمیته امداد از ۵۰ بیمار صعب العلاج و ۵۳ مددجوی زمین گیر حمایت می کند.

وی با بیان اینکه این نهاد به بیماران زمین گیر و صعب العلاج کمک هزینه درمانی پرداخت می کند، گفت : ۳۷ میلیون تومان اعتبار درمانی ویژه در سه ماهه نخست امسال به این مددجویان اختصاص داده شده است.

وی با یادآوری اینکه مددجویان شهری همانند سایر مردم دفترچه های درمانی بیمه سلامت دریافت می کنند، عنوان کرد: مددجویان تحت حمایت در کنار بهره مندی از دفترچه های درمانی بیمه سلامت از خدمات بیمه تکمیلی درمان نیز برخوردار می شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: همچنین کمیته امداد در کنار معرفی مددجویان به بیمه سلامت، ۱۷۵ مددجوی مجری طرح اشتغال و بانوی کمتر از ۵۰ سال سن را نیز به سازمان تامین اجتماعی معرفی کرده است.

سید امیر حسینی تصریح کرد: این مددجویان به منظور بهره مندی از بیمه سازمان تامین اجتماعی و استفاده از مزایای بازنشستگی به آن سازمان معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: تاکنون ۱۰۷ میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجوی ثلاث باباجانی به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است .

 

 

انتهای پیام/د

کمیته امداد از ۵۰ بیمار صعب العلاج حمایت می کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.