رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : کارگاه توانمندسازی در راستای نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان برگزار شد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حیدر رضاییان رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت :کارگاه توانمندسازی ویژه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه (نماد) در راستای نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان برگزار شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت : هدف از این کارگاه‌ها آموزش و توانمندسازی کارکنان، دانش‌آموزان و والدین در برابر آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری‌های اولیه می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با ارائه آموزش‌های لازم در سه سطح، آموزش والدین، آموزش کارکنان و آموزش دانش‌آموزان در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین قشر جوان و نوجوان شاهد کاهش معضلات اجتماعی درسطح استان باشیم.

 پیمان سلیمی از مدرسین دوره دیده و مجرب پیشگیری اولیه از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی نکات لازم مربوط به (تاریخچه اعتیاد و علل و عوامل گرایش به اعتیاد و راهکار‌های کنترل و کاهش آن) و هم‌چنین مدرسین پلیس فتا استان در این کارگاه درباره آسیب‌های فضای مجازی و راه‌های استفاده درست و منطقی از آن فضا را ارائه نمودند.

وی گفت : این دوره مورد استقبال کارکنان بخش اداری قرارگرفت و قرار است مشابه این کارگاه در نواحی و مناطق و شهرستان‌های استان برای پرسنل اداری برگزار شود .

 

 

انتهای پیام/د

توانمندسازی نظام مراقبت اجتماعی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.