امیری با اشاره به تحریم وزیر خارجه کشورمان از سوی آمریکا گفت: دشمن صرفا دنبال تحریم صدای ملت ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  حسینعلی امیری عصر شنبه در حاشیه بازدید از واحد‌های صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران گفت: حمایت از صنعتگران، کارآفرینان امروز به عنوان مجاهدان عرصه اقتصادی بر همه ما فرض است و همه باید کمک کنیم.

او با تاکید بر اینکه در شرایط تحریم ان شاالله واحد‌های تولیدی سرپا بمانند، گفت: می‌بینیم با وصل تحریم‌ها که هر روز هم آمریکا تنگ‌تر می‌کنند، اما شاهد افتتاح واحد‌های تولیدی بزرگ در کشور هستیم.

امیری بیان داشت: طی دو روز گذشته رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی افتتاحیه‌های مهمی داشته اند و در استان‌های مختلف تا پایان سال از این نمونه‌ها زیاد خواهیم داشت. این نشان دهنده این است که دولت در ارتباط با شرایط تحریم و کم کردن و از بین بردن آثار تحریم برنامه داشته است.

او عنوان کرد: اینکه می‌بینیم در چنین شرایطی آمریکایی‌ها وزیر خارجه ما را که شخصیتی فرهیخته و اهل صلح و گفتگو و یکی از دیپلمات‌های برجسته است را تحریم می‌کنند حکایت از این دارد که نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

امیری ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند اقتصاد کشور را هدف را قرار دهند موجبات مشکلات برای کشور فراهم خواهد شد و خوشبختانه دیدند که چنین چیزی رخ نداد و این آخرین دست و پا‌هایی است که دشمن میزند و این تناقض در گفتار و عمل آن‌ها است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه وزیر خارجه کشورمان صدای همه ملت ایران بود، گفت: اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند این صدا در دنیا طنین انداز نشود نشانه عجز دشمنان است.

او  با بیان اینکه  ظریف دارایی در خارج کشور ندارد که آن‌ها بخواهند تحریم کنند، گفت: دشمنان صرفا و صرفا دنبال این هستند که صدای مردم ایران را تحریم کنند که با انسجام، اتحاد و همدلی که در کشور وجود دارد و با رهنمود‌های مقام معظم رهبری محکم ومقاوم ایستاده ایم و آینده خوبی را برای کشور در پیش رو داریم.

امیری با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات و بی طرفی دولت گفت: دولت برگزار کننده این انتخابات است و ناظران و مدیران باید بی طرف باشند.

او اظهارداشت: دولت در حال برگزاری تمهیدات لازم برای انتخابات پرشور و پرشکوه و رقابتی است و امیدواریم در اسفند ماه یکی از بزرگترین رویداد‌های سیاسی کشور را با انتخاب اصلح رقم بزنیم.

انتهای پیام/س

سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.