مسئول نمایندگی غله شهرستان بابلسر گفت: بیش از ۷۵ درصد نانوایی‌های بابلسر درجه ۲ هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالقاسم پورعباس عزیزی مسئول نمایندگی غله شهرستان بابلسر گفت: در طرح جامع نان سالم و ارتقای کمی و کیفی خبازی‌ها و ارتقای درجه آن‌ها در مرحله دوم، همه نانوایی‌های شهرستان بابلسر از سوی شرکت غله و با مشارکت فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه خبازان شهرستان دوباره درجه بندی شدند.

او با اشاره به تعداد نانوایی‌های درجه بندی شده گفت: تعداد ۲۰۸ واحد خبازی در شهرستان بابلسر درجه بندی شدند که از این تعداد ۲ واحد مجتمع و ۴ واحد فانتزی می‌باشد.

پورعباس عزیزی به جزئیات طرح اجرا شده درجه بندی اشاره کرد و گفت: براساس شاخصه‌های ارزیابی ۱۰ درصد از واحد‌های خبازی‌های بابلسر به تعداد ۲۰ واحد درجه یک شدند.

مسئول نمایندگی شهرستان بابلسر افزود: ۷۵ درصد از خبازی‌های این شهرستان به تعداد ۱۵۷ واحد درجه دو و ۱۵ درصد نیز به تعداد ۳۱ واحد درجه سه هستند.

پورعباس عزیزی به نحوه ارزیابی و امتیازدهی واحد‌های خبازی اشاره کرد و گفت: امتیازبندی بر مبنای شاخصه‌های ارسالی مرکز پژوهشکده غلات ایران شامل وضعیت ماشین آلات و لوازم، تجهیزات، مساحت نانوایی، امکانات نگهداری آرد، مهارت کارکنان و رضایتمندی مشتریان از کیفیت نان انجام گرفت.

در مرحله اول درجه بندی خبازی‌ها در شهرستان بابلسر از ۱۷۶ واحد نانوایی درجه بندی شده براساس هفت شاخصه ارزیابی یک نانوایی درجه یک، ۲۱ واحد درجه دو، ۱۴۲ واحد درجه سه و ۱۲ واحد درجه ۴ شدند.

انتهای پیام/ م

رتبه بندی نانوایی‌های بابلسر در درجه ۲

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.