رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از زمان تشکیل ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون ۳۸۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از از ثبت نام ۸۹۷ نفر برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب خبر داد و گفت: از زمان تشکیل این ستاد تاکنون ۲۹۴ فقره تسهیلات رونق تولید  به مبلغ ۳۸۳ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است.

نبیل در ادامه از ثبت نام ۲۸۷ فقره درخواست تسهیلات در سامانه بازسازی و نوسازی خبر داد وافزود: در استان قزوین تاکنون ۳۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۸۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صمت استان قزوین هم در این جلسه در تشریح برش استانی بند الف تبصره ۱۸ بخش صنعت ابلاغی وزارت صمت گفت: سهم استان قزوین از این اعتبار هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان در حوزه سرمایه در گردش و بازسازی و نوسازی است که با تحقق آن برای پنج هزار ۴۵۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

لشگری افزود: در همین زمینه تاکنون ۱۳۸ فقره درخواست تسهیلات استان ثبت شده است که تاکنون ۱۷ فقره به مبلغ ۵۲۰ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

او اضافه کرد: با پرداخت اولین تسهیلات در استان قزوین از محل تبصره ۱۸ به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، در این زمینه در کشور رتبه اول را داریم.

در ادامه جلسه امروز به مشکلات ۴ واحد در بخش‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

انتهای پیام/ک

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین 

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار