مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: دنیزلی مسئولیت کمیته فنی باشگاه را برعهده دارد و بازیکنی را رد نکرده است.

غلامرضا صادقیان مدیرعامل  باشگاه تراکتور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه حضور ۲ بازیکن خارجی در این تیم تبریزی منتفی شد، اظهار کرد: دنیزلی مسئولیت کمیته فنی باشگاه برعهده دارد و او بازیکنی را رد نکرده چون انتخاب نفرات با اوست. دنیزلی بعد از اینکه بازیکنی را تایید کرد برای قرارداد بستن و تعیین مبلغ قرارداد پیش مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می‌فرستد تا کار‌های مربوطه را انجام بدهیم.  

او ادامه داد: ما بازیکنی را انتخاب نمی‌کنیم و کمیته فنی به ریاست دنیزلی بازیکن بعد از نهایی شدن از لحاظ فنی و مسائل دیگر به ما پیشنهاد می‌دهد کار‌های ستادی مربوط به بستن قرارداد با بازیکن را انجام بدهیم. دنیزلی بالغ بر ۹۰ بازیکن را ارزیابی می‌کند و بعد از همه بررسی‌های لازم برای عقد قرارداد پیش ما می‌فرستد. همچنین بازیکنان خارجی را از لحاظ اینکه می‌توانند در ایران بازی کنند مورد بررسی قرار می‌دهیم تا همانند بازیکنان اسکاتلندی و بریتانیایی برایمان مشکل ساز نشوند.

اعلام نکردن مدت و مبلغ قراردادها سیاست باشگاه است  

صادقیان درباره اظهارات مسئولان سپاهان مبنی بر اینکه اسدی ۲ برابر مبلغ قرارداد یک بازیکن ملی پوش درخواست کرده بود، اظهار کرد: ما درباره تیم‌های دیگر اظهار نظر نمی‌کنیم. همچنین هیئت مدیره باشگاه به من ابلاغ کرده است که مدت و مبلغ قرارداد جزء اسناد طبقه بندی شده باشگاه است و اگر این موضوع اعلام شود حاشیه ایجاد می‌شود. به طور مثال اگر قرارداد یک بازیکن یک فصل باشد دلال‌ها و واسطه‌ها نیم فصل بازیکن را ترغیب می‌کنند تا به تیم دیگری برود بنابراین اعلام نکردن مدت و مبلغ قرارداد جزء سیاست باشگاه محسوب می‌شود. 

جذب اسدی پیشنهاد دنیزلی بوده است 

مدیرعامل باشگاه تراکتور بیان کرد: ما ۲ بازیکن خارجی می‌توانیم بگیریم که اولویت جذب مهاجم است. تمام نفرات تیم به لحاظ فنی با نظر دنیزلی به خدمت می‌گیریم  و جذب اسدی  هم پیشنهاد دنیزلی بوده است که او را گرفتیم.  

ما از طرح استاندارد سازی ورزشگاه ها استقبال می کنیم 

او درباره اینکه زمان قرعه کشی لیگ برتر به باشگاه تراکتور اعلام شده یا نشده، گفت: اطلاعی به ما ندادند، اما جلسه‌ای امروز با ششگلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و بهتاج رئیس اداره ورزش و جوانان داریم تا درباره تکمیل  ورزشگاه یادگار امام تصمیم بگیریم. البته فاصله ایجاد شده تا زمان شروع لیگ برتر به ضرر ماست، اما ما از کار فدراسیون فوتبال حمایت می‌کنیم که تاکید بر تکمیل ورزشگاه دارد. باشگاه تراکتور مسئولیت شماره گذاری صندلی‌ها و نصب گیت‌های ورزشگاه یادگار امام تبریز را برعهده گرفته است. به هر حال ما از طرح استاندارد سازی ورزشگاه‌ها استقبال می‌کنیم، چون به نفع همه باشگاه‌ها است.  

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پایان خاطر نشان کرد: ما باید اردوی آماده سازی خود را ۱۰ روز قبل از شروع بازی‌ها برگزار می‌کردیم، اما زمان بازی‌ها ه تعویق افتاد و این موضوع را قبول کردیم چرا که به نظم و استاندارد سازی اهمیت می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

بازیکن برزیلی در انتظار تایید سرمربی تراکتور

تمرینات بدنسازی و استقامتی تراکتوری‌ها در ترکیه

محرومیت در انتظار آنتونی استوکس و باشگاه ترکیه‌ای


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار