فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه، یکی از سارقان حرفه‌ای شهر دستگیر و ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی نیز کشف شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری ۲۵ دولت آباد رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران کلانتری در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را دستگیر کردندمتهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری، به جرم خویش اعتراف و به ۱۰ فقره سرقت اقرار کرد فرد سارق پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.


براری افزود: عوامل نزاع دسته جمعی خیابان اربابی با حضور به موقع پلیس علاوه بر اینکه به درگیریشان خاتمه داد شد دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

او بیان کرد:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکز جهت بررسی موضوع به محل اعزام گردیدند.

به گفته این مقام مسئول با حضور ماموران در محل مشاهده شد که هفت نفر از شهروندان به علت ایجاد مزاحمت با یکدیگر درگیر شده که سه نفر آن‌ها به علت شدت مصدومیت به بیمارستان منتقل شده اند و چهار نفر بایقیمانده نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ حسن براری عنوان کرد: پلیس شهرستان کرمانشاه با قدرت مقابل هرگونه ناامنی خواهد ایستاد و به عده‌ای انگشت شمار که نظم و امنیت عمومی را بهم میز نند اجازه فعالیت نمی‌دهد.

انتهای  پیام/ز

 


دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.