خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: تحریم وزیر امور خارجه نشان از ضعف آمریکا داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز یازدهم مرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: تحریم‌های آمریکا علیه ایران تازگی ندارد و این تحریم‌ها از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکایی‌ها شکل گرفت، ولی در چهار دهه اخیر این تحریم‌ها بی اثر بوده است.

او افزود: آمریکایی‌ها دم از مذاکره می‌زنند، ولی تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باعث شد تا رسوا شوند.

نکونام اضافه کرد: تحریم‌های اخیر آمریکا علیه مقامات ایرانی و دستگاه دیپلماسی ایران در حالی از سوی آمریکا انجام می‌شود که استکبار جهانی خواستار مذاکره است و این بیانگر دوگانگی و ضعف دورنی آمریکا می‌باشد.

او با اشاره به فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار و مقام والای شهید محمود صارمی ادامه داد: رسانه‌ها و خبرنگاران رسالت خطیری در اطلاع رسانی دارند و با نگاه ایمانی و جهادی و تعهد محوری بدور از جناح بندی باید به امر اطلاع رسانی بپردازند.

نکونام گفت: تلاش‌های خبرنگاران جای تقدیر دارد چرا که این قشر کار سخت و پر استرسی را انجام می‌دهند.

او با بزرگداشت هفته ازدواج افزود: یکی از وعده‌های صریح پروردگار که در قرآن آمده، امر بر ازدواج حتی در شرایط فقر است.

نکونام اضافه کرد: اگر کسی به خاطر فقر از ازدواج دوری کند باید در اعتقاداتش تجدید نظر کرده چرا که خدا بر یاری آن‌ها وعده داده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با بزرگداشت اول ذیحجه سالروز ازدواج اسمانی حضرت علی (ع) وحضرت فطمه (س) گفت: ازدواج خود زمینه ساز رزق و روزی و حل مشکلات است لذا باید ازدواج را آسان گرفت.

نکونام با تسلیت سالروز شهادت جواد الائمه (ع) افزود: ایشان در دوران ۱۷ سال امامت خود در اوج خفقان‌ها شاگردان بسیاری را تربیت کردند.

وی در پایان با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه‌ای است که خوش درخشید و در راستای اهداف بلند نظام گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ف

تحریم چهره‌های سیاسی و نظامی کشور نشان ناتوانی آمریکاست

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار