خطیب جمعه موقت زنجان گفت: سرنگون کردن پهباد متجاوز آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، تجلی قدرت ایران اسلامی است.

ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام موسوی خطیب جمعه موقت زنجان در جمع نمازگزاران زنجانی با تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام، اشاره‌ای به تحولات منطقه و رویارویی ایران با استکبار جهانی کرد و افزود: ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در منطقه است. 

حجت الاسلام موسوی گفت: ایران در مورد تمامیت ارضی خود با هیچ دولت و کشوری مسامحه نداشته و ندارد و نیرو‌های وفادار به نظام وانقلاب از جمله ارتش، سپاه وبسیج ونیرو‌های انتظامی با دل وجان تا آخرین قطره خون خود از ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با تاکید براینکه اقتدار ایران نه تنها به کشور‌های منطقه بلکه به دنیا ثبات شده است. افزود: بعضی از کشور‌های مرتجع منطقه که روی حمایت‌های واهی آمریکا، انگلیس و فرانسه حساب باز کرده بودند از ادعا‌های پوشالی آنان آگاه شده و از مواضع خود کوتاه آمدند.

خطیب جمعه موقت زنجان گفت: دشمنان باید بدانند اگر تنشی برای ایران اسلامی ایجاد کنند این تنش به همان اندازه و بلکه چندین برابر به خودشان باز می‌گردد.

 

انتهای پیام/ر

خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.