نماینده، ولی فقیه در استان گلستان گفت: آمریکا نمی‌تواند امنیت کشور خود و منطقه را تامین کند.

آمریکا نمی‌تواند امنیت خود و منطقه را تامین کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در نماز وحدت آفرین جمعه در مصلی گرگان گفت: آمریکا کار‌های بی حساب و کتاب بسیار انجام داده است که یکی از آن‌ها تحریم وزیر امورخارجه کشورمان است که برخلاف ضوابط بین المللی است.
او افزود: تغییر رویکرد آن‌ها نشانه آن است آن‌ها در مقابل آگاهی و شناخت

مسائل از سوی نماینده ایران احساس ضعف می‌کنند که دست به چنین اقدامی زدند.

آیت الله نور مفیدی افزود: آن‌ها تصور می‌کردند که می‌توانند با پول امنیت منطقه را بخرند و دست به هر اقدامی زدند، اما ساقط شدن پهباد آمریکایی، متوقف شدن نفکش انگلیسی با کمک نیرو‌های ایرانی در خلیج فارس و موارد دیگر از اقتدار کشور ماست.
 
او گفت: آمریکا با انجام سیاست‌های مختلف شیطانی نتوانست بسیاری از کشور‌ها را با خود همراه کند و این یعنی نتوانست امنیت خود را تامین کند.
او ادامه داد:کشوری که نتواند امنیت خود را تامین کند چطور می‌تواند امنیت و آرامش را در دیگر کشور‌ها را تامین کند و به همین دلیل در تلاش است با ایران مذاکره کند.
 
او گفت: از جمله اقداماتی که نشانه ناتوانی آمریکادر منطقه می‌توان نام برد هزینه ۷هزار میلیارد دلاری، کاهش نیرو‌های نظامی در عراق است.
 
آیت الله نور مفیدی افزود: سیاست‌های آمریکا به جایی نمی‌رسد و کشور‌های حوزه خلیج فارس باید هوشیار باشند.

نماینده، ولی فقیه گلستان نیز به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت:اگرچه ازدواج آن‌ها ساده و بی آلایش بود، اما عظمت آن به اندازه دنیاست.

او افزود: جوانان نیز باید از الگوی اهل بیت پیروی کنند که اصل ازدواج شناخت، معرفت و عشق و محبت است.

او در پایان گفت: سعادت انسان به مال و زیبایی نیست بلکه در شناخت و چگونه انتخاب کردن همسر است.

انتهای پیام /گ
 
 

خطبه های نماز جمعه در مصلی گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.