بیرجند همیشه یکی از شهر‌هایی بوده که بیشترین همگرایی با جمهوری اسلامی و انقلاب و رهبر معظم انقلاب را داشته است.

بیرجند یکی از شهر‌های دارای بیشترین همگرایی با جمهوری اسلامیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  ضرغامی ، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته در مراسم سالروز شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدناصر ناصری که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد گفت: حضور گسترده و یکپارچه مردم در صحنه‌های انقلاب بویژه محفل شهیدانْ باعث تضعیف دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان می‌شود.

او با اشاره به بیست و یکمین سالگرد شهادت سرلشکر پاسدار محمدناصر ناصری افزود: شهید ناصری یک فرمانده بزرگ و در نوع خود استثنایی بود که در بالاترین سطوح فرماندهی کشور جایگاه داشت و ماموریت‌هایی خاصی که بر عهده داشت.

ضرغامی با بیان اینکه بیرجند همیشه یکی از شهر‌هایی بوده که بیشترین همگرایی با جمهوری اسلامی و انقلاب و رهبر معظم انقلاب داشته است گفت: در هر موضوعی و بخش‌های مختلف که مردم مورد بررسی قرار دهیم همیشه در نظرسنجی‌ها بیرجند در خط مقدم است و این نشان می‌دهد مردم این شهر بیشترین حق شناسی و وفاداری دارند.

 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه سپاه قدس در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و شهید ناصری یکی از ستون‌های سپاه قدس بود افزود: دشمنان به خوبی این سپاه را می‌شناسد و می‌داند چه فرماندهان قدرتمندی در این سپاه هستند و دشمنان در مقابل آن‌ها زانو می‌زند.

در پایان این مراسم آیین مداحی و دعای کمیل برگزار شد.

انتهای پیام/ک

بیرجند یکی از شهر‌های دارای بیشترین همگرایی با جمهوری اسلامی

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار