حمله عناصر گروه تروریستی داعش به منطقه‌ای در جنوب شرق سلیمانیه در عراق به کشته شدن چهار تن منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، حمله عناصر گروه تروریستی داعش به منطقه‌ای در جنوب شرق سلیمانیه در عراق به کشته شدن چهار تن و زخمی شدن شش تن از جمله دو غیرنظامی منجر شد.

منابع نظامی کُرد از کشته و زخمی شدن شماری از نیرو‌های امنیتی در حمله عناصر داعش خبر دادند که بامداد امروز پنجشنبه علیه مقر نیرو‌های امنیتی کرد در منطقه‌ای در جنوب شرق استان السلیمانیه صورت گرفت.

این منطقه در خط تماس بین نیرو‌های پیشمرگ و نیرو‌های عراقی در استان دیاله واقع شده است.

خبرنگار این شبکه گزارش داد: این حمله ساعات پایانی دیشب در منطقه‌ای از توابع منطقه کفری روی داد. این منطقه از نظر اداری به استان دیاله وابسته است؛ اما از سال ۱۹۹۲, مقامات منطقه کردستان عراق آن را اداره می‌کنند.

این حمله ابتدا با شلیک راکت آغاز شد که یکی از گلوله‌های راکت به منزلی اصابت کرد و به زخمی شدن دو تن از غیرنظامیان منجر شد. دیگر گلوله‌ها به مقر نیرو‌های امنیتی وابسته به نیرو‌های امنیتی آسایش اصابت کرد که به کشته شدن یکی از نیرو‌های امنیتی منجر شد. در همین حال یکی از فرماندهان میدانی کرد‌ها در این منطقه به دست تک تیراندازان داعش کشته شد.

عناصر داعش از داخل باغ کوچکی نزدیک این منطقه، این حمله را ترتیب دادند. دو تن دیگر از نیرو‌های امنیتی کرد‌ها نیز در پی انفجار بمبی که عناصر داعش در باغ کار گذاشته بودند، کشته شدند.

در نتیجه، شمار قربانیان این حمله، چهار کشته و شش زخمی بود که دو تن از آن‌ها غیرنظامی بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
مرگ بر تفکر داعشی
آخرین اخبار