معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه های فولاد خوزستان و نفت آبادان با پیگیری مسئولان این ۲ باشگاه برای مسابقات لیگ برتر آماده شده اند.

ورزشگاه‌های فولاد و نفت آبادان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی روز پنجشنبه در خصوص آغاز مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اقدامات وزارت ورزش ظرف امروز و فردا قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام می‌شود و مسابقات هم نهایتا بیستم تا بیست و سوم مردادماه آغاز می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه آزادی تهران ۹۹ درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده همچنین ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان و فولادشهر اصفهان آماده برگزاری مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه دغدغه ما ورزشگاه‌های مسجدسلیمان و بوشهر است گفت: ۲ استادیوم بوشهر و مسجدسلیمان هنوز مشکلشان حل نشده که در صورت آماده نشدن، مسابقات آن‌ها در مرکز استان برگزار خواهد شد.

داورزنی با بیان اینکه فدراسیون برای برگزاری مسابقات، نصب صندلی، فروش الکترونیکی بلیت، نصب دوربین‌های امنیتی و گیت‌های ورودی را در ورزشگاه‌ها الزام آور کرده است گفت: به جز گیت‌های ورودی مابقی کار‌ها در ورزشگاه‌های کشور انجام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تجهیز سالن و مجموعه‌های ورزشی وظیفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است، گفت: این شرکت به صورت عمومی فقط زیرساخت‌های ورزشی را فراهم می‌کند و تجهیز آن‌ها وظیفه فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی است.

انتهای پیام/ز

ورزشگاه فولاد اره نا آماده مسابقات لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.