سعید جلیلی گفت: با استفاده از ظرفیت های کشور می‌توان جهش عظیم و قابل توجهی در عرصه اقتصادی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با فعالان اقتصادی استان همدان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز کشور، باید با یک تحلیل درست و حساب شده به مقابله با این مشکلات رفت.

وی با اشاره به فشار حداکثری اقتصادی دشمن بر کشور، گفت: دشمن تصور می‌کند با فشار اقتصادی می‌تواند کشور و انقلاب اسلامی را به زانو در آورد.

جلیلی بر مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی و بی اثر کردن فشار‌های دشمن تاکید کرد و گفت:استفاده صحیح و حداکثری از ظرفیت‌های کشور و انقلاب به راحتی می‌توان با کارشکنی دشمن مقابله کرد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ کشور و نیروی انسانی متخصص و جوان، گفت:با استفاده از این ظرفیت‌های مهم می‌توان جهش عظیم و قابل توجه‌ی در عرصه اقتصادی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه برخی از مسائل و مشکلات اقتصادی کشور فرا قوه ای است و مربوط به دولت خاصی نیست،گفت: تصمیمات بشری لزوم صحیح و درست نیست که متاسفانه این موضوع در حوزه اقتصادی ظهور بیشتری دارد.

جلیلی بیان کرد: در عرصه اقتصادی باید اولویت ها درست تشخیص داده شود و با دید وسیع وارد عمل شد.

وی با اشاره به حذف سه صفر از پول ملی و خلق روزانه هزار میلیارد پول در کشور گفت: در موضوع اقتصادی کشور و از جمله سیاست های پولی باید اولویت ها مورد توجه قرار گیرد تا آشفتگی اقتصادی ایجاد نشود.
 
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با اینکه برخی از هزینه ها در بخش دولتی افراط گونه افزایش یافته است، گفت: دولت باید در تشخیص اولویت ها و کار ویژه های اقتصادی پیشتاز باشد.
 
جلیلی افزود: جوانان انقلابی باید مشکلات و خلأهای موجود در تمامی عرصه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور را با گفتمان انقلاب اسلامی بررسی و رصد کنند .

انتهای پیام /دا

در عرصه اقتصادی باید براساس اولویت ها عمل کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.